طرح توجیهی راه انداری باشگاه مشتریان
باشگاه مشتری به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمانها تعریف می شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می کند. هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست.
طرح توجیهی مورد نظر شامل تمامی موارد مربوطه برای ارائه به ادارات ، سازمان ها ، نهاد ها و بانک ها می باشد .
در بهار سال سال 1396 تهیه و تدوین گردیده است و قابل ارائه به متقاضیان گرامی می باشد .
آدرس: تهران خیابان 13 آبان جنب کلانتری پلاک 24 واحد 1
تلفن: 02155542363
فکس: 02155033754